Til innhold
Kontaktskjema

Supportavtale

Avtalen sikrer at du får hjelp ved feilsituasjoner innenfor den servicetiden som er avtalt.

Hvorfor velge supportavtale?

Nedetid kan få store konsekvenser økonomisk og tidsmessig og en supportavtale kan være redningen. Gjennom avtale om support sikres du tilgang til spesialkompetanse ved behov. Den gir deg mulighet til å velge mellom flere alternativer for responstid og servicetid. En slik avtale egner seg godt for virksomheter som har kompetanse i eget hus og som drifter IT løsningen selv, men ønsker å støtte seg på support ved behov.

Drift og support

Ønsker du å vite mer om denne avtalen?

Kontakt oss
Supportavtale

Fordelene med avtale om support som en tjeneste

  • Support innenfor avtalt servicetid
  • Feilsøking og feilretting remote
  • Tilgang på sertifisert spesialkompetanse
  • Grunnleggende beskrivelse av feilårsak
  • Fast pris uten skjulte kostnader
  • Avlaster IT-avdelingen din

Les mer om hva vi tilbyr innen drift og support

Teknisk Support

23 03 59 50

Kontakt oss

23 03 59 00