Til innhold

2involve kontaktsenter

Få tilfredse kunder ved å møte forventninger, bygge lange relasjoner og forsterket dialog

Enkelt å bli kunde – Enkelt å være kunde

Oppnå helhetlig kundebetjening, bedre kundeopplevelser, økt lønnsomhet og bli et godt knutepunkt med 2involve.

Hvorfor velge 2involve?

Enkelt å betjene flere kunder med færre ressurser og være tilstede for forbrukeren eller innbyggeren når det gjelder. 2involve er en kontaktsenterløsning som samler kundedialogen i ett grensesnitt. Løsningen er intuitiv med fleksible og oversiktlige brukergrensesnitt samt gode rapporter. Og fordi løsningen har mange standardiserte funksjoner er disse inkludert og ferdig konfigurert fra første dag.

Fordeler med 2involve

  • – Skalerbar, fleksibel løsning
  • – Rask og enkel implementering
  • – Et grensesnitt for all kundedialog
  • – Nye funksjoner utvikles fortløpende
  • – Skybasert
  • – Kostnadsbesparende
  • – Fleksibelt arbeidssted
  • – Omnikanal
  • – Selvbetjening
Kommunikasjon

Ønsker du å vite mer om alle fordelene med å ha kontaktsenter som en tjeneste?

Kontakt oss

Funksjoner i 2involve

Utnytt mulighetene som teknologien gir deg

Den digitale forbrukeren ønsker å ta kontakt med bedrifter eller kommunen de bor i på sine egne premisser, i de kanalene de selv prefererer og på den tiden av døgnet som passer dem best.  Og de forventer smidighet i overgang mellom ulike kommunikasjonskanaler når de er på farten.

Utnytter din virksomhet disse øyeblikkene og er tilstede for forbrukeren eller innbyggeren der og da? Det handler om å møte forventninger, bygge lange relasjoner og forsterket dialog.  Tilfredse kunder tenderer til å være lojale, og det er vel det vi alle ønsker å oppnå?

Stort fokus på kundenes kundereise

Mange virksomheter har stort fokus på sine kundens kundereise, gjenkjenne forbrukeren på tvers av kanaler, bistå dem der de er og møte eller kanskje til og med overgå kundens forventninger i kundedialogen, enten kunden tar kontakt på telefon, e-post, via web, chat, SMS, video eller gjennom sosiale medier.

For mange virksomheter blir det også viktig å kunne betjene flere kunder med færre ressurser. Måten du organiserer arbeidet på og utnytter mulighetene som teknologien gir avgjør om du lykkes.

Våre kommunikasjonstjenester

Les mer om tjenestene vi tilbyr innen kommunikasjon og samhandling

Teknisk Support

23 03 59 50

Kontakt oss

23 03 59 50