Til innhold

2involve kontaktsenter

Få tilfredse kunder ved å møte forventninger, bygge lange relasjoner og forsterket dialog

Enkelt å bli kunde – Enkelt å være kunde

Oppnå helhetlig kundebetjening, bedre kundeopplevelser, økt lønnsomhet og bli et godt knutepunkt med 2involve.

Hvorfor velge 2involve?

Enkelt å betjene flere kunder med færre ressurser og være tilstede for forbrukeren eller innbyggeren når det gjelder. 2involve er en kontaktsenterløsning som samler kundedialogen i ett grensesnitt. Løsningen er intuitiv med fleksible og oversiktlige brukergrensesnitt samt gode rapporter. Og fordi løsningen har mange standardiserte funksjoner er disse inkludert og ferdig konfigurert fra første dag.

Fordeler med 2involve

  • – Skalerbar, fleksibel løsning
  • – Rask og enkel implementering
  • – Et grensesnitt for all kundedialog
  • – Nye funksjoner utvikles fortløpende
  • – Skybasert
  • – Kostnadsbesparende
  • – Fleksibelt arbeidssted
  • – Omnikanal
  • – Selvbetjening

Bestill 2involve

Enkelt å bli kunde - Enkelt å være kunde

Funksjoner i 2involve

2involve

Utnytt mulighetene som teknologien gir deg

Den digitale forbrukeren ønsker å ta kontakt med bedrifter eller kommunen de bor i på sine egne premisser, i de kanalene de selv prefererer og på den tiden av døgnet som passer dem best.  Og de forventer smidighet i overgang mellom ulike kommunikasjonskanaler når de er på farten.

Utnytter din virksomhet disse øyeblikkene og er tilstede for forbrukeren eller innbyggeren der og da? Det handler om å møte forventninger, bygge lange relasjoner og forsterket dialog.  Tilfredse kunder tenderer til å være lojale, og det er vel det vi alle ønsker å oppnå?

Stort fokus på kundenes kundereise

Mange virksomheter har stort fokus på sine kundens kundereise, gjenkjenne forbrukeren på tvers av kanaler, bistå dem der de er og møte eller kanskje til og med overgå kundens forventninger i kundedialogen, enten kunden tar kontakt på telefon, e-post, via web, chat, SMS, video eller gjennom sosiale medier.

For mange virksomheter blir det også viktig å kunne betjene flere kunder med færre ressurser. Måten du organiserer arbeidet på og utnytter mulighetene som teknologien gir avgjør om du lykkes.

Spørsmål og svar

Hva menes med Maksimal pris per måned?

2involve-tjenesten faktureres etterskuddsvis basert på det høyeste antall samtidig innloggede agenter og supervisor brukere som er registrert i løpet av foregående måned.

Er det andre priselementer enn de oppgitte abonnementsprisene?

Ja, trafikkostnader for telefonifunksjonen kommer i tillegg.

Hva menes med bindingstid?

Med bindingstid løper avtalt abonnement i et gitt antall måneder uten mulighet for oppsigelse.
Ved å avtale bindingstid slipper du å betale for etablering.

Hva skjer hvis jeg bryter bindingstiden?

Avslutter du abonnementet før bindingstiden utløper, faktureres du for etableringsprisen, samt 40% av restverdien på avtalens omfang i bindingstiden.

Hva er forskjellen mellom de to pakkene?

Pakken Tale inkluderer kun innkommende telefoni til kontaktsenteret.
Pakken Multikanaler inkluderer i tillegg kanalene chat og e-post inn til kontaktsenteret.

Hvilke typer telefon kan jeg bruke?

Det eneste kravet er at telefonen som skal brukes har et offentlig telefonnummer.
Det også mulig å bruke telefonen som er innebygd i 2involves PC-klient.

Kan jeg bruke Skype for Business som telefon?

Ja, hvis du har et telefonnummer tilknyttet Skype-klient. Skype Call kan ikke benyttes.

Hva innebærer selvbetjening, og hva kan jeg gjøre selv?

Via Selvbetjeningsportalen får du blant annet tilgang til å endre åpningstider, administrere agenter, administrere lydfiler og midlertidig slå av og på funksjoner, som f.eks. Callback (tilbakering).

Kan jeg jobbe hjemmefra eller fra et annet sted?

Klienten er webbasert og leveres over Internett. Stedet du ønsker å jobbe fra må ha stabil tilgang til Internett, og du må ha tilgang til en telefon. Eller du kan bruke telefonen som er innebygd i 2involve PC-klienten.

Hvilke språk er støttet i klienten?

Norsk, svensk, engelsk og tysk.

Hvilke nettlesere er støttet?

Nettleserne Internett Explorer, Mozilla Firefox og Google Chrome støttes både for den webbaserte klienten og for den avanserte kompaktagenten.

Hvilke operativsystem er støttet?

Den webbasert klienten er bare avhengig av nettleser og støttes av alle operativsystemer.
Den avanserte kompaktagenten støttes av MS Windows operativsystem.

Kan jeg selv bestemme teleoperatør?

2involve kontaktsenter bruker Telenor IPT. Alle andre funksjoner er operatøruavhengige.

Hvordan håndteres nummerportering?

Klienten er webbasert og leveres over Internett. Stedet du ønsker åjobbe fra må ha stabil Internett-tilgang, og du må ha tilgang til en telefon. Du kan også bruke telefonen som er innebygd i 2involve PC-klienten.

Våre kommunikasjonstjenester

Les mer om tjenestene vi tilbyr innen kommunikasjon og samhandling

Teknisk Support

23 03 59 50

Kontakt oss

23 03 59 00